Watch the intro video!
Image_f77aa6bcd
May 2017
SMTWTFS
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Age
32

Sex
Male

Relationship Status
Single

Location
New York - NYC Area (USA)

Work/School
Retail horse shit

Links
Facebook

Chat
AIM: FLESHOFTHESIREN


33 friends > See all
What's this?

Fan of 0 items > See all
openhand24
Offline
Hey hollywood thought of the best remake for you. Remaking your fuckin self's. Perfect. Isn't it.
TOTAL POSTS
2,254 Posts
Super Schmoe
openhand24 updated his STATUS: almost 6 years ago

Hey hollywood thought of the best remake for you. Remaking your fuckin self's. Perfect. Isn't it.
Derek237
Derek237 at 07:42 PM Aug 14

you mean leik cloning?

WP-DFA
WP-DFA at 07:59 PM Aug 14

^thats what I thought

openhand24 updated his STATUS: almost 6 years ago

jew balls
openhand24 updated his STATUS: almost 6 years ago

girlsdoporn is the shit. awesome site. green lantern is going to some funny shit
openhand24 posted an IMAGE item: about 6 years ago
Image_f77aa6bcd

openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

I swear there are deuce bags whereever you go. Seriously. I want to make a deucebag bomb and set it off and it will kill all the deuces in the world. Life will be some what better.
openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

LMAO gotta love women. Some crazy women is bitchin over hangover 2 saying men need to grow up and act their ages. I couldn't stop laughing at the stuff that was said after. I had to get in on it.
openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

tonight is the last event. :(
openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

So far the summer movies have been awesome. Seeing bridesmaid soon. Somebody need's to tell them to stop making those shitty pirate movies. There all the same stupid shit. The first one was hard to get through let alone 2. After 2 I gave up. I tried. If people like them, thats cool. But I hardly see why they enjoy them. It's jonny depp for 2hrs drunk, and fighting on ships. No real action. I want some intense fighting heads getting lopped off. Cool shit.
WP-DFA
WP-DFA at 02:19 PM May 16

Alright, I'm on it - I'll go tell them to keep making them awesome Pirate flicks!

lol

openhand24
openhand24 at 06:09 PM May 23

LOL thanks. :) throw some tits in there too.

openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

THOR this SAT :) and somebody really needs to kill 3D ASAP
openhand24
openhand24 at 02:11 PM May 16

Well consider yourself lucky then. All 3D movies I've been seeing recently sucked. I saw thor in 2D which it was supposed to be in. And loved every second of it. Last good 3D movie I saw was tron legacy which was actual 3D and legend of the guardians that owl movie. Which was fantastic too.

Dr.Frankenstein
Dr.Frankenstein at 03:19 PM May 16

UPDATE 5/16: I saw "THOR" in 3D twice in the last week fantastic effect! I'm hoping the Ritz gets a few more 3D prints for the superhero films due up this Summer. Strictly 2D prints @ Super322 Drive-In, my main haunt for the Spring/Summer.

openhand24
openhand24 at 06:09 PM May 23

I loved that movie so much. :) I can't wait for x-men.

Read all 4 comments >>

openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

Holy fuck bucket's. James did MUSE'S UPRISING on American Idol and nailed it. WOW I was in heaven.
openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

Scream 4 was like it never left. Felt like i was in the 90's again and thats a good feeling. :) trying to think of which camcorder to buy. And battlefield 3 looks fuckin sick as hell.
razgriz21
razgriz21 at 12:50 AM Apr 18

I love the 90's

openhand24
openhand24 at 10:59 PM Apr 20

Ha me too. :) 90's had good films. I loved the 70's though the best of films.

openhand24 posted a BLOG item about 6 years ago

SCREAM 4 in 3 days...

The wait is almost over for the incredible return of WES CRAVEN. After the terrible joke known as My Soul To Rape. I mean fuck I hate when I do that shit. I mean take. My Money To Take. Fuck there I go again. Sorry I have this problem. I type what comes into my mine. One more time. My Soul To Take. Is one of the worst movies in a long time. The 3D was post converted horse shit. The acting was like watching a porno. The killer was cliche. But hey I did love it for one reason it was the funniest movie I ever seen since The Wicker Man remake. Come on kid gets a cell phone that looks like it's from 1999. And the kid doesn't know how to use it. Classic. Who wrote that piece of shit film anyways.

But any who this isn't about that shitty movie. This is about the return of Wes. The dude who gave us one of the greatest nightmares ever.

I hope it's like the other 3.


Mood: Angry
openhand24
openhand24 at 12:30 AM Apr 18

And it was few

openhand24 updated his STATUS: about 6 years ago

hanna was so fuckin beautiful, the score by Chemical bros was amazing. Thursday's new Album is the shit.
openhand24 posted an IMAGE item: over 6 years ago
Image_13c04f7cf

Tee-ads-mfc2 JoBlo.com Arrow in the Head Movie Hotties JoBlo Videos